Jistě je všude okolo spousta škol. My jsme si ovšem jistí tím, že se naše škola od ostatních liší. Liší se svou filosofií výuky, svým přístupem k žákům, prostředím. To, co nás odlišuje od ostatních škol se dá stručně shrnout do několika vět, kterým říkáme vize školy.
Jaká je naše vize?
Individuální přístup k žákům je u nás samozřejmostí. Neopomíjíme však důležitost vzájemné spolupráce. Na škole žijeme jako jedna velká komunita, ve které se všichni známe, kooperujeme na společných projektech a pracujeme na splnění společných cílů. Pracujeme v málo početných třídách a prostorných učebnách.Jsme vždy co nejblíž přírodě. Pravidelná výuka ve venkovním prostředí je pro nás standardem.
Chápeme důležitost cizích jazyků. I proto je pro nás vysoká úroveň výuky angličtiny důležitá a ze stejného důvodu vyučujeme angličtině již od prvního ročníku.
Vždy se snažíme, aby děti objevovaly svět kolem sebe pokud možno samostatně. I proto vedeme děti k maximální samostatnosti a osobní odpovědnosti. Chápeme při tom, že k velkým objevům je zapotřebí vědomostní základ, který chceme našim žákům předat v té nejlepší podobě. Proto jsme tu vždy pro ně, jsme ochotni jim naslouchat a chceme jim na jejich cestě za poznáním pomáhat.
Hodnocení výsledků chápeme především jako zdroj motivace k dalšímu poznávání a učení. Píšeme dětem sice známky (dnes už ale ne ve všech předmětech), zároveň s tím jim však poskytujeme zpětnou vazbu v podobě toho, v čem vynikají i toho, na čem by měly zapracovat. Důležité je pro nás i sebehodnocení žáků, které vede k uvědomění si vlastních silných stránek i oblastí, na kterých je třeba zapracovat, a které dětem pomáhá najít cestu k maximálním výkonům. Díky tomuto přístupu můžeme naši výuku posunout na ještě vyšší úroveň.
V našem týmu pracují vysoce motivovaní a kvalifikovaní pedagogové ochotní poskytnout našim žákům vždy něco navíc.
Našim žákům bezplatně nabízíme celou škálu různorodých mimoškolních aktivit.
Kvalita naší školy je podepřena spoluprací s Ústavem školní pedagogiky FHS UTB Zlín a dlouhodobými výsledky v soutěžích a celostátních srovnávacích testech.