sobota 11. prosince 2021

Moje praxe na ZŠ Horní Němčí

Od poloviny října do začátku prosince jsem měla možnost si v rámci svého studia na vysoké škole vyzkoušet práci paní učitelky. Před nástupem do praxe jsem měla velké obavy, jestli to všechno vůbec zvládnu. Musím však říct, že už během prvního dne mě tyto obavy postupně opouštěly. Na této škole jsem se cítila po celou dobu velice příjemně. Kromě vyučování žáků jsem měla možnost vyzkoušet si i další úkoly a činnosti, které musí pedagog plnit. Praxe mi dala spoustu nových zážitků a zkušeností. Naučila jsem se toho opravdu hodně jak od paní učitelky, tak i od žáků. Byla to zkušenost k nezaplacení, díky které jsem si uvědomila, jak moc mě tato práce naplňuje.

                        

                                                                                  

Další fotografie naleznete v albu 1, albu 2 a albu 3