pátek 4. ledna 2019

Páťácká vánoční noc ve škole

Ve čtvrtek před vánočními prázdninami jsme se v podvečer sešli s páťáky k noci ve škole. Na program bylo pečení cukroví, hry, psaní vánočních příběhů. Páťáci si pro mne nachystali stezku plnou tvoření, na které mě neminula výroba antistresového míčku, vánočního svícínku, pajduláčka a vločky. Tvoření jsem si moc užil a byl jsem velmi potěšen, že na mě moji páťáci mysleli a něco takového si připravili. Vrcholem večera byla stezka odvahy, která tentokrát mířila do školního sklepení, opředeného mnoha tajemstvími.
Po spíše probdělé noci jsme se probudili do posledního školního dne kalendářního roku 2018. Hned po snídani jsme se oblékli do zimního a vyrazili obdarovat zvířecí kamarády trochou dobrůtek v podobě ovoce, zeleniny, ořechů a kaštanů, aby se i zvířátka měla na Vánoce dobře. Na Drahách jsme díky dobrým sněhovým podmínkám postavili sněhuláčí rodinku tvořenou tátou Sněhulákem, mámou Sněhulačkou a jejich Sněhulátkem.
Po návratu do školy jsme konečně zasedli k vánočnímu stromečku a rozdali si dárečky, které nám všem udělaly velkou radost a rozprchli se užít si vánoční prázdniny.