úterý 31. března 2015

Škola naruby ...

... je název tradiční akce naší školy, kterou si každoročně koncem března připomínáme výročí narození J. A. Komenského. Den učitelů je příležitostí pro žáky páté třídy, alespoň na chvíli si mohou práci za katedrou vyzkoušet na vlastní kůži:

Hodně mě překvapilo, že děti byly strašně hodné a dobře se s nimi spolupracovalo. Z mého pohledu se nám ten den podařil a dětem se to líbilo. 

Když jsem vešla do třídy, v duchu jsem si řekla, že bude strašné učit tu třídu. Nebudou dávat pozor, budou odmlouvat. Ale co se stalo? Byli hodní, hlásili se, bavilo je to, co jsme si pro ně připravili. Chtěli, abychom je učili celý týden. Moc mě to potěšilo. Vůbec by mi nevadilo učit tu třídu :-).

Došla jsem k závěru, že učitelé mají těžkou práci. A proto učitelkou nikdy nebudu :-).

Naše skupinka měla 4. třídu a učili jsme je matematiku a anglický jazyk. Dost nás to bavilo a perfektně jsme si to s nimi užili. A doufám, že to bavilo i čtvrťáky.



Pokud byste chtěli vědět více, např. jak se naši "učitelé" na výuku připravovali, které předměty vyučovali, a jaké byly ohlasy jejich mladších kamarádů, rozhodně si nenechte ujít předprázdninové vydání Koulenky. Zatím se můžete alespoň podívat na další fotografie.