Základní škola Horní Němčí oznamuje, že v souladu s krizovým opatřením vlády ČR č. 200, přijatým 26. 2. 2021, bude probíhat výuka všech žáků naší školy od 1. 3. 2021 do 21. 3. 2021 výhradně distančním způsobem a to následovně:
Žáci 1. až 3. ročníku budou dostávat prostřednictvím
e-mailu od svých třídních učitelů jejich zákonným zástupcům zadání práce na
jednotlivé týdny nejpozději v neděli před daným týdnem. Žáci třetího
ročníku budou dle potřeby zváni i k on-line hodinám, které pro ně budou
povinné.
Žáci 4. a 5. ročníku budou dostávat zadání práce obdobným
způsobem a zároveň budou absolvovat on-line hodiny podle aktualizovaného
rozvrhu hodin, který najdete níže, a ve kterém byla navýšena
kapacita on-line hodiny v M a ČJ o hodiny označené jako +. Tyto hodiny
budou vždy povinné pro pozvané žáky a budou složit k hlubšímu vysvětlení a
procvičení probírané látky.
I nadále platí, že je povolena osobní přítomnost ve škole
při konzultacích žáků, a že všichni žáci mají možnost kontaktovat své
vyučující (například e-mailem) a požádat je o konzultaci (ať již osobní nebo
on-line) a to denně v době do 14:00 a mimo dobu, kterou mají vyučující
dle rozvrhu blokovánu on-line výukou.
Všichni žáci, kteří jsou vzděláváni distančně, si mohou i
nadále odebírat obědy do obědníku za dotovanou cenu. Všichni žáci (mimo
těch, kteří tuto službu již využívali), budou z obědů automaticky odhlášeni
a k jejich odběru se musí přihlásit ve školní jídelně. Pokud chce žák
odebírat obědy již od pondělí 1. 3. 2021 musí se nahlásit nejpozději v neděli
do 20:00 (nejlépe formou SMS na tel. 608 266 313 nebo e-mailem: sjhorninemci@seznam.cz.)
V termínu od 8. do 12. 3.
2021 jsou v našem okrese jarní prázdniny. V tomto týdnu nebude výuka probíhat žádnou
formou a není tudíž možné ani odebírat obědy za dotovanou cenu. Je však možné
přihlásit se k odběru za plnou cenu (64,- Kč).
Platný rozvrh on-line hodin pro 4. a 5. ročník od 1. 3. 2021: